בניה קלה

תהליך הבנייה הקלה יכול להביא לתוצאות מושלמות. צוות המומחים שלנו יגשים את חלומותיך כאן, בניה מהירה ואיכותית

דיוק
בניה מהירה
ניסיון רב בתחום
שירות תיקונים

עולם הבניה הקלה

חברתנו מתמחה בבניית בתים פרתיים, תוספת בניה, בניית צימרים ועוד. עולם הבניה הקלה היא בין החברות בודדות בארץ שיכולה לספק פתרונות מקיפים. השירותים שאנחנו מציעים: תוספות חדרים, סגירת מסעדות, סגירת מרפסות, בניית פרגולה, חניונים, קונסטרוקציות קלות ועד.

בניה קלה ומהירה

בעבר, ידעת שאם אתה מעוניין להקים מבנה מסוים, קיים צורך בתהליך בניה ארוך הכולל רעש ולכלוך עם אתר בניה. כלומר: דחפורים, משאיות בטון, חול ועוד.. היום יותר ויותר אנשים מבינים שיש פתרונות נוספים ואין בהכרח צורך בכל זה. אפשר גם לבנות בשקט ובצורה נקייה.

בניה כזאת מאפשרת באמצעות חומרים קלים יחסית (בניגוד לבלוקים או בטון) לבנות בקלות וביעילות חדרים שלמים ולאפשר פתרונות בניה למרבית הצרכים הקיימים.

בניה קלה
נגן וידאו

בניה קלה ומהירה

רוצים לבנות בית או משרד? אם התחלתם להתעניין ולברר אצל הקבלנים, או אולי באינטרנט, בוודאי שמעתם את המושג בנייה קלה. במאמר זה נסביר לכם מהי בעצם הבנייה מחומרים קלים, ולמה תרצו להשתמש בשיטת בנייה זו.

בנייה היא עסק יקר וברור שכולם מחפשים אחר הדרכים להוזיל את עלויות הבנייה.זה דבר חשוב, אך בו זמנית אנו חייבים להקפיד על האיכות ועל הבטיחות, חס וחלילה לא נרצה שהמבנה יתמוטט לנו על הראש.

שיטת הבנייה

כמו כן היא אחת משיטות הבנייה אשר פותחו ונועדו, בין היתר. לאפשר לנו להוזיל את העלויות וגם לקצר את לוח הזמנים לפרויקט הבנייה. שיטות הבנייה הרגילות עושות שימוש בשלד העשוי בטון ייצוק ואילו החללים הפנימיים של המבנה עשויים מבלוקים. בנוסף לשיטת בנייה רגילה יש חסרונות רבים אשר בסופו של דבר באים לידי ביטוי בעלויות גבוהות ותהליך בנייה ממושך. תהליך הכולל אנשי מקצוע רבים העוסקים במגוון היבטים של התהליך.

לעומת זאת הבניה מחומרים קלים מציעה אלטרנטיבה טובה לתהליך הסטנדרטי. היא למעשה בנייה מודולרית.  בשיטת בנייה זו אנו קודם כל יוצרים את שלד המבנה, כאשר חומר הגלם הוא פלדה או אפילו אלומיניום. את שלד המבנה אנו מצפים בפאנלים מבודדים, פנימים וחיצוניים, וביניהם שכבה מבודדת המעניקה בידוד תרמי.

בניה מפנל מבודד

עושה שימוש בפנאלים בעלי גימור, דבר המאפשר לחסוך בעלויות ובזמן העבודה של הגימור. קל להבין מדוע השיטה הופכת למבוקשת. השימוש בבנייה זאת, מעניק לכם לא רק בידוד תרמי, אלא גם בידוד אקוסטי והגנה מפני חדירות מים.

במהלך הבנייה כל מה שצריך לעשות זה לאטום את אזורי החיבור של הפאנלים. הפאנלים עצמם עמידים בפני חדירות מים.החיסכון והמהירות הם אינם היתרונות היחידים.

הבניה נחשבת גם לשיטת בנייה ידידותית לסביבה מכיוון שהיא אינה יוצרת מפגעי רעש, פסולת וזיהום כמו בנייה רגילה. כאן ישנם פחות כלים כבדים ואין את ענני האבק המוכרים לנו מאתרי הבנייה. כל אלו מאפשרים לשכן את מבנה המגורים בעוד תהליכי הבנייה נמשכים.

יתרון נוסף של הבנייה בשיטה זאת,  הוא העמידות שלה לאש. למעשה אחת הסיבות לפיתוח שיטת בנייה זו הייתה לתת פתרון לבעיה של דליקות במבנים במדינות. כמו ארצות הברית וגם חלק ממדינות אירופה, בהן מרבים להשתמש בעץ כחומר גלם לבניית בתים.

יכולה להתאים גם למבנים ארעיים. ניתן לבנות אותם במהירות כאשר יש צורך, לפרקם בסיום ואף לעשות שימוש חוזר בחומרים וכל זה בעלויות מופחתות המתחרות בכל שיטת בנייה אחרת.

כאשר ישנו צורך, ניתן לשלב אלמנטים של הבנייה הקלה לצד שיטות הבנייה המקובלות וכך אנו מקבלים שילוב של יציקות בטון לצד בנייה קלה. למשל אנו יכולים לבנות בית בשיטת הבנייה הקלה, אך בתוכו ממ"ד הבנויים מיציקות בטון.

אם אתם מתכננים פרויקט בנייה, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ולבחון את אפשרויות הבנייה . בעזרת תכנון נכון תוכלו להפחית עלויות ונזק סביבתי, לקצר את לוחות הזמנים לסיום הפרויקט ולזכות במבנה עמיד לשנים ארוכות.